По една или друга причина, понякога се случва авиокомпания да продаде повече самолетни билети за даден полет, отколкото места има в самолета. В такъв случай трябва да намери някого от клиентите си, който доброволно да се откаже от мястото си и да пътува с по-късен полет. Случва се този деликатен въпрос да прерасне в скандал, от който никой не печели. Определено е неприятно да пренареждаме плановете си в последния момент, заради подобно недоразумение, но е полезно да знаем какво да очакваме.
Преди всичко, трябва да имаме предвид, че екипажът и обслужващият персонал нямат желание просто да ни изпъдят от самолета. Репутацията и мнението на клиентите са особено значими в съвременния свят на пазарна конкуренция и социалните мрежи, като общодостъпни трибуни.
Вашият коментар